Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T21:51:03Z-
dc.date.available2017-11-21T21:51:03Z-
dc.date.issued2017-04-20-
dc.identifier.citationАктуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 9, у 2 т./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2017. – T.2. – 310 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7543-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі підготовки вчителя початкової школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. У статті проведено аналіз наукової літератури з теми дослідження. Визначені вчені, сучасні науковці які досліджують проблему підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел висвітлено провідні аспекти підготовки студентів до педагогічної діяльності: функціональний та предметно-технологічний. Їх вивчення дозволяє обґрунтувати необхідність розширення і уточнення функціональних обов'язків вчителя в зв'язку з корекційно-розвиваючою та пропедевтичною діяльністю. Розкриваються терміни: «Функціонал» та «Готовність», висвітлюються структурні компоненти готовності. Методично обґрунтовано необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу та нових підходів до професійної підготовки вчителів початкової школи до роботи з дітьми з особливими потребами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Медобори-2006, Кам’янець-Подільськийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:373.3.011.3-051]:376-056.26-053.5;-
dc.subjectпрофесійна підготовка, готовність, вчитель початкової школи, діти з особливими потребами.uk
dc.titleОсобливості підготовки вчителя початкової школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищіuk
dc.title.alternativeОсобенности подготовки учителя начальной школы к работе с детьми с особыми образовательными потребностями в инклюзивной средеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ .pdf384,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.