Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7549
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: Збут
прогнозування
Інформація
маркетингова діяльнічть
елементи управління
політика збуту
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Гарматюк, О. В. Формування інформаційного забезпечення прогнозування збуту продукції [Електроний ресурс] / О. В. Гарматюк // Економіка та суспільство.- 2017.- №12.- Режим доступу: http:// economyandsociety.in.ua
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні напрямки здійснення збутової політики організації. Завдяки правильно обраній політиці збуту і оптимізованим збутовим процесам можна боротися за збільшення частки ринку і конкурентні переваги; проаналізовано вагомість інформаційного забезпечення для проведення прогнозування збуту продукції; виявлено значущість маркетингової інформації для отримання кращих результатів управління збутовою діяльністю організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7549
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk.pdf465,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.