Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T09:16:42Z-
dc.date.available2017-11-22T09:16:42Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7551-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості неперервності та наступності екологічної освіти молодших школярів при вивченні прородознавства.Аналізуються зміст навчальних програм і підручників для розв'язання даного завдання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:502]:37.017:502-
dc.subjectЕкологічна освітаuk
dc.subjectМолодші школяріuk
dc.subjectПриродознавствоuk
dc.subjectнеперервністьuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectурокиuk
dc.subjectосвітня галузьuk
dc.subjectпідручникиuk
dc.titleНеперервність і наступність екологічної освіти молодших школярів при вивчені освітньої галузі " Природознавство"uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Володимир Голуб.pdf929,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.