Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7555
Назва: Використання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринку
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
електронна комерція,
Всесвітня мережа
глобалізація
Інтернет-технології
стратегічне планування
детермінанти
продукція
Дата публікації: 2017
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Гарматюк, О. В. Використання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринку / О. В. Гарматюк, Т. Вовк // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру : міждисциплінарний науковий збірник.- Умань : ВПЦ «Візаві», 2017.- Вип. 1, Ч. ІІ. –С. 142-148.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається етапи бурхливого розвитку науково-технічного прогресу. Проводиться дослідження всіх збіжностей та відмінностей авторів, під поняттям електронної комерції розуміється економічна діяльність, яка забезпечує повний цикл бізнес – процесів та ділових операцій. Проаналізовано розвиток та удосконалення платіжних інструментів в мережі Інтернет. Висвітлено сутність поняття «Інтернет-маркетинг» різними вченими і фахівцями-маркетологами по-різному.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7555
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
garmatiuk_merged.pdf955,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.