Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T11:29:41Z-
dc.date.available2017-11-22T11:29:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГарматюк, О. В. Використання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринку / О. В. Гарматюк, Т. Вовк // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру : міждисциплінарний науковий збірник.- Умань : ВПЦ «Візаві», 2017.- Вип. 1, Ч. ІІ. –С. 142-148.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7555-
dc.description.abstractВ статті розглядається етапи бурхливого розвитку науково-технічного прогресу. Проводиться дослідження всіх збіжностей та відмінностей авторів, під поняттям електронної комерції розуміється економічна діяльність, яка забезпечує повний цикл бізнес – процесів та ділових операцій. Проаналізовано розвиток та удосконалення платіжних інструментів в мережі Інтернет. Висвітлено сутність поняття «Інтернет-маркетинг» різними вченими і фахівцями-маркетологами по-різному.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectелектронна комерція,uk
dc.subjectВсесвітня мережаuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectІнтернет-технологіїuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectдетермінантиuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.titleВикористання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринкуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
garmatiuk_merged.pdf955,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.