Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7556
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПРИХОВАНОЇ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: Реклама
Стимулювання
прихована реклама
Збут
Дата публікації: 2017
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Гарматюк, О. В. Прихована реклама як засіб стимулювання збуту / О. В. Гарматюк // Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матер. Міжнародної наук.-практ. конф., 18-19 травня 2017 р., м. Умань / за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2017. – С. 180-182
Короткий огляд (реферат): Сьогодні рекламується велика кількість товарів та послуг, люди втомлюються від такого потоку інформації й тому намагаються його не помічати. Тому, як альтернатива впровадження товарів і послуг у розуми споживачів, з’явилася, так звана, прихована реклама.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7556
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
garmat.pdf791,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.