Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T13:20:57Z-
dc.date.available2017-11-22T13:20:57Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7560-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано значущість лабораторних занять у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя в середовищі загальноосвітнього закладу. Актуальність статті обумовлена необхідністю підвищення фахового рівня майбутніх учителів з метою підготовки до професійної діяльності, яка передбачає педагогічну взаємодію, вміння долати комунікативні бар’єри, організовувати учнів для досягнення навчальних цілей. Актуалізовано доцільність впровадження діяльнісного підходу в процесі фахової підготовки педагогів. Проаналізовано інноваційні технології проведення лабораторних та практичних занять, розв’язування педагогічних ситуацій, ділові ігри, робота в парах, написання звітів. Визначено сучасні вимоги до підготовки та проведення лабораторних занять для досягнення успішного результату. Наведено приклади дидактичної мети окремих тем, практичних завдань та рекомендацій, розроблені за навчальним курсом “Дидактика” з метою формування професійної компетентності майбутніх учителів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя, лабораторні заняття, професійна діяльність, середовище загальноосвітнього закладу.uk
dc.titleЛабораторні заняття як умова підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в середовищі загальноосвітнього закладуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezlydna.pdf438,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.