Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7579
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Автори: Гарачук, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: початкова школа
молодший шкільний вік
іноземна мова
психологічні особливості
іншомовний матеріал
компетенції
Дата публікації: 22-лис-2017
Серія/номер: УДК 37.015.3:159.922-053.5]:[37.016:811;
Короткий огляд (реферат): У статті, на основі аналізу психолого-педагогічних, наукових та фахових джерел, розкрито психологічні аспекти навчання іноземних мов учнів початкової школи. Обґрунтовано, що саме молодший шкільний вік є сприятливим для психічного та особистісного розвитку дитини. Врахування вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра, знання закономірностей пізнавальної діяльності, механізмів засвоєння іншомовного матеріалу, шляхів формування іншомовної компетенції, способів оволодіння іншомовним спілкуванням є обов’язковими для правильної організації взаємодії вчителя і учнів на уроках іноземної мови. Наголошено, що навчання іноземних мов удосконалює навчальний процес початкової школи, сприяє ефективності формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра, а також є важливим етапом оволодіння основами іншомовного спілкування. Досліджено роль та вплив психічних процесів (пам'ять, увага, уява, сприймання, мислення, здібності, воля) на хід навчання іноземних мов у початковій школі. Доведено, що якості особистості, такі як розвиток уяви, самостійність, продуктивність у роботі, міцне та швидке запам’ятовування, кмітливість, уміння думати неодмінно сприятимуть ефективності засвоєння іншомовного матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7579
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psuhol_osobl_navch.pdf436,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.