Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7579
Назва: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Автори: | Гарачук, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | початкова школа молодший шкільний вік іноземна мова психологічні особливості іншомовний матеріал компетенції |
Дата публікації: | 22-лис-2017 |
Серія/номер: | УДК 37.015.3:159.922-053.5]:[37.016:811; |
Короткий огляд (реферат): | У статті, на основі аналізу психолого-педагогічних, наукових та фахових джерел, розкрито психологічні аспекти навчання іноземних мов учнів початкової школи. Обґрунтовано, що саме молодший шкільний вік є сприятливим для психічного та особистісного розвитку дитини. Врахування вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра, знання закономірностей пізнавальної діяльності, механізмів засвоєння іншомовного матеріалу, шляхів формування іншомовної компетенції, способів оволодіння іншомовним спілкуванням є обов’язковими для правильної організації взаємодії вчителя і учнів на уроках іноземної мови. Наголошено, що навчання іноземних мов удосконалює навчальний процес початкової школи, сприяє ефективності формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра, а також є важливим етапом оволодіння основами іншомовного спілкування. Досліджено роль та вплив психічних процесів (пам'ять, увага, уява, сприймання, мислення, здібності, воля) на хід навчання іноземних мов у початковій школі. Доведено, що якості особистості, такі як розвиток уяви, самостійність, продуктивність у роботі, міцне та швидке запам’ятовування, кмітливість, уміння думати неодмінно сприятимуть ефективності засвоєння іншомовного матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7579 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psuhol_osobl_navch.pdf | 436,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.