Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorВійтенко, І.Ф.-
dc.contributor.authorДудник, Н.А.-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЄнгаличева, І.В.-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorКорінна, Ганна Олексіївна-
dc.contributor.authorЛугіна, О.В.-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorРогальська, Надія Василівна-
dc.contributor.authorСкрипник, Неля Іванівна-
dc.contributor.authorСлюсар, Т.М.-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталя дмитрівна-
dc.contributor.authorШвидка, С.О.-
dc.date.accessioned2017-11-23T07:32:29Z-
dc.date.available2017-11-23T07:32:29Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.citationВісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в XXI столітті»: за матеріалами Всеукр. наук. практ. конф. / [гол. ред. проф. Л.В.Іщенко]. – Умань : АЛМІ, 2017. – Вип. IV. – 61 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7586-
dc.description.abstractУ матеріалах «Вісника» презентовано актуальні проблеми дошкільної освіти: особливості психологічного благополуччя дітей, Збереження та зміцнення психічного здоров’я дітей дошкільного віку засобами інноваційних технологій, психолого-педагогічні аспекти гендерного виховання, формування індивідуальності дошкільника. Науковий інтерес становлять різні аспекти професійного розвитку фахівців у галузі педагогічної, психологічної освіти, зокрема компетентнісний підхід як основа формування методичної компетентності майбутніх організаторів дошкільної освіти. Окремі статті висвітлюють питання інклюзивної освіти, зокрема задоволення потреб населення щодо дошкільної освіти ишляхом створення інклюзивної групи. Наукові статті збірника стануть у нагоді викладачам вищої школи, аспірантам, студентам, а також усім, хто цікавиться проблемами дошкільної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАЛМІuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372 (06);-
dc.subjectПсихологічне благополуччяuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectгендерне вихованняuk
dc.subjectтрудове вихованняuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпатріотизмuk
dc.subjectіндивідуальність дошкільникаuk
dc.subjectСтреси в професійній діяльностіuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectпсихологічна допомога дітямuk
dc.subjectКомпетентнісний підхідuk
dc.subjectорганізатор дошкільної освітиuk
dc.subjectемоційна сфераuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectсоціально-емоційне благополуччяuk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.titleВісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в XXI столітті»uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnik_laboratorii_Doshkilna_osvita_.PDF928,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.