Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-11-23T08:57:26Z-
dc.date.available2017-11-23T08:57:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation1. Осадченко Т.М. Елементи ігрового підходу у професійній підготовці підростаючого покоління // Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика: Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції – Умань: ВПЦ «Візаві», 11 травня 2017. – С. 77–83.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7594-
dc.description.abstractВ останні десятиліття з метою оволодіння певними вміннями-навичками в різних сферах діяльності людей частіше стали застосовуватися ділові ігри та їх модифікації, використання яких у вищій школі стає ефективним засобом підготовки фахівців. Тут ми проведемо деякі паралелі між поняттями професійна підготовка, навчально-практична діяльність і ділова гра та їх ознаками у зв’язку з тим, що феномени дуже близькі за багатьма змістовними параметрами. Елементи ігрового підходу у професійній підготовці підростаючого покоління відомі давно.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ Візавіuk
dc.subjectділові ігриuk
dc.subjectігровий підхідuk
dc.subjectдидактична граuk
dc.titleЕЛЕМЕНТИ ІГРОВОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
igrovuy_pidxid.pdf224,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.