Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2017-11-23T09:31:23Z-
dc.date.available2017-11-23T09:31:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7598-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на засадах інтеграції художньої дизайнерської та театрально-ігрової діяльності. Акцентовано увагу на тому, що взаємодія мистецтв, впровадження в практику програм комплексного розвитку дитини було і залишається найважливішим завданням психолого-педагогічної науки. Доведено, що результатом інтеграції художньої дизайнерської та театрально-ігрової діяльності є цілісний художньо-естетичний розвиток дітей. У цьому випадку інтеграція наділена значними можливостями формування у дітей ціннісних орієнтирів, морально-естетичних відношень та художнього інтересу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.2.015.31-053.4:7;-
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectхудожньо-творчі здібностіuk
dc.subjectхудожня дизайнерська діяльністьuk
dc.titleРОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ ХУДОЖНЬОЇ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ТА ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Бутенко_О.Г._Бар_2017.pdf294 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.