Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634
Назва: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
Автори: | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | пізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими. пізнавально-інтелектуальна педагогічна компетентність дисциплін педагогічного циклу |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Умань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с. |
Бібліографічний опис: | Становлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей. |
Серія/номер: | УДК 378: 371.134; |
Короткий огляд (реферат): | Виділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Документ Microsoft Word (2).pdf | 186,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.