Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7638
Назва: Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків при підготовці дитини до школи
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Поліщук, Олена Василівна
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
готовність дитини до школи
шкільна зрілість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Бібліографічний опис: Базовий компонент дошкільної освіти, іhttp://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/basic1/ [17.10.2016]. Гончаренко С.У., 1997, Український педагогічний словник, Київ: Либідь Савченко О.Я., 2001, Новий етап розвитку початкової школи, Дошкільне виховання, 1, с. 6-10 Okoń W., 1995, Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa: WSiP Penning K., 1926, Das Problem der Schulreife,: Leipzig: Klinkhardt
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості психолого-педагогічного супроводу батьків при підготовці дитини до школи. Автором визначено, що процес поетапного психолого- педагогічного супроводу батьків допомагає створити умови успішної підготовки і подальшої адаптації дітей до школи, встановити і подолати причини, які гальмують цей процес. Просвіта батьків оптимізує батьківську позицію, підвищує їх активність, актуалізує отримані психолого-педагогічні знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7638
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suprovodu_bat`kiv.pdf250,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.