Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7638
Назва: | Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків при підготовці дитини до школи |
Автори: | Кушнір, Валентина Миколаївна Поліщук, Олена Василівна |
Ключові слова: | психолого-педагогічний супровід готовність дитини до школи шкільна зрілість |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Studia Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu |
Бібліографічний опис: | Базовий компонент дошкільної освіти, іhttp://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/basic1/ [17.10.2016]. Гончаренко С.У., 1997, Український педагогічний словник, Київ: Либідь Савченко О.Я., 2001, Новий етап розвитку початкової школи, Дошкільне виховання, 1, с. 6-10 Okoń W., 1995, Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa: WSiP Penning K., 1926, Das Problem der Schulreife,: Leipzig: Klinkhardt |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються особливості психолого-педагогічного супроводу батьків при підготовці дитини до школи. Автором визначено, що процес поетапного психолого- педагогічного супроводу батьків допомагає створити умови успішної підготовки і подальшої адаптації дітей до школи, встановити і подолати причини, які гальмують цей процес. Просвіта батьків оптимізує батьківську позицію, підвищує їх активність, актуалізує отримані психолого-педагогічні знання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7638 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
suprovodu_bat`kiv.pdf | 250,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.