Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/764
Назва: СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ В МЕЖАХ ДЕСТИНАЦІЙ
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ
МАРКЕТИНГ
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДВНЗ „Донецький національний технічний університет”
Короткий огляд (реферат): Дестинація - один з найбільш складних об'єктів маркетингу, оскільки являє собою складну сукупність відносин внутрішніх і зовнішніх учасників ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/764
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
planuvanna v turizmi.pdf181,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.