Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7646
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T13:24:55Z | - |
dc.date.available | 2017-11-24T13:24:55Z | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7646 | - |
dc.description.abstract | У статті розкритті критерії і показники підготовленості майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників зокрема: когнітивно-методичний (наявність уявлень про особливості, сутність, ключові поняття процесу формування творчої індивідуальності старшого дошкільника та ін.); мотиваційно-ціннісний (наявність позитивної мотивації до проблеми формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку); практично-діяльнісний (уміння організовувати процес формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку з розвитку творчої індивідуальності старших дошкільників); оцінно-рефлексивний (уміння виконувати взаємо- й самооцінювання професійної діяльності, педагогічних умінь із формування творчої індивідуальності старшого дошкільника та ін.). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК373.13:372.3; | - |
dc.subject | підготовка, підготовленість, майбутні вихователі, творча індивідуальність, старші дошкільники, критерії,показники. | uk |
dc.title | КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 321,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.