Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:25:22Z-
dc.date.available2017-11-24T13:25:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСучасна школа потребує професійно компетентного вчителяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7647-
dc.description.abstractСучасна школа потребує професійно компетентного вчителя, який на високому рівні володіє інноваційними технологіями навчання, здатного запроваджувати новітні підходи при роботі з учнівськими колективами. Провідним компонентом формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ постає його здатність на основі науково-методичних рекомендацій та власних ідей і розробок формулювати в умовах диференційованого навчання цікаві для учнів різнорівневі завдання дослідницького й творчого характеру.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»., 2017.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 371.134;-
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectпрофесійнаuk
dc.subject– професійно-змістовний (базовий) компонентuk
dc.subject– професійно-діяльнісний (практичний) компонентuk
dc.subject– професійно-особистісний компонентuk
dc.subjectінноваційніuk
dc.subjectпедагогічніuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.titleПрофесійна компетентність в структурі фахової підготовки майбутнього вчителяuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Word.pdf137,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.