Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-11-01T14:12:01Z-
dc.date.available2013-11-01T14:12:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/764-
dc.description.abstractДестинація - один з найбільш складних об'єктів маркетингу, оскільки являє собою складну сукупність відносин внутрішніх і зовнішніх учасників ринку.uk
dc.publisherДВНЗ „Донецький національний технічний університет”uk
dc.subjectСТРАТЕГІЯuk
dc.subjectМАРКЕТИНГuk
dc.titleСТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ В МЕЖАХ ДЕСТИНАЦІЙuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
planuvanna v turizmi.pdf181,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.