Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:45:52Z-
dc.date.available2017-11-24T13:45:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУ сучасній педагогічній науці набуло актуальності поняття компетентностейuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7651-
dc.description.abstractУ сучасній педагогічній науці набуло актуальності поняття компетентностей, оскільки саме компетентності, на думку багатьох зарубіжних і вітчизняних експертів, є тими індикаторами, які дозволяють визначити готовність учня до розвитку й активності у житті суспільства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher– Умань : ВПЦ «Візаві»., 2017. – 214 с.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 371.134;-
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subject«основні навички»uk
dc.subject«життєві навички»uk
dc.subject«ключові навички»uk
dc.subject«соціальні і громадянські навички»uk
dc.subject«навички для одержання зайнятості»uk
dc.subject«підприємницькі навички»uk
dc.subjectДержавним стандартомuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.titleДІЯЛЬНІСТЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези(2).pdf163,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.