Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654
Назва: Психодидактика: від теорії ‒ до творчої діяльності
Автори: Дзюбенко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: психодидактика
теорія
практика
творча діяльність
інтелект
пізнавально-інтелектуальна
«розвиваюча освіта»
інтелектуальне виховання
інтерактивні технології
ігрові технології
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – 85с.
Бібліографічний опис: Розвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється.
Серія/номер: УДК 378: 371.134;
Короткий огляд (реферат): Розвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf177,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.