Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654
Назва: | Психодидактика: від теорії ‒ до творчої діяльності |
Автори: | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | психодидактика теорія практика творча діяльність інтелект пізнавально-інтелектуальна «розвиваюча освіта» інтелектуальне виховання інтерактивні технології ігрові технології |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – 85с. |
Бібліографічний опис: | Розвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється. |
Серія/номер: | УДК 378: 371.134; |
Короткий огляд (реферат): | Розвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези.pdf | 177,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.