Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:53:21Z-
dc.date.available2017-11-24T13:53:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРозвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654-
dc.description.abstractРозвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – 85с.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 371.134;-
dc.subjectпсиходидактикаuk
dc.subjectтеоріяuk
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectінтелектuk
dc.subjectпізнавально-інтелектуальнаuk
dc.subject«розвиваюча освіта»uk
dc.subjectінтелектуальне вихованняuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.titleПсиходидактика: від теорії ‒ до творчої діяльностіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf177,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.