Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадзівіл, Катерина Павлівна-
dc.date.accessioned2017-11-24T16:50:27Z-
dc.date.available2017-11-24T16:50:27Z-
dc.date.issued2017-05-29-
dc.identifier.citationНауковий вісник Херсонського державного університету: зб. наук. пр. Серія «Психологічні науки». Херсон, 2017. Вип. 2. Т.3. 192 с.uk
dc.identifier.issn2312-3206-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7657-
dc.description.abstractУ статті висвітлено зміст та завдання комплексної програми психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів, обґрунтовано доцільність розроблених та впроваджених психолого-педагогічних заходів у навчальному процесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.98(07)-
dc.subjectпрофесійні очікування, психокорекція, майбутні психологи, груповий психокорекційний тренінг.uk
dc.titleЗміст і завдання комплексної програми психокорекції професійних очікувань майбутніх психологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Radzivil K.P..pdf371,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.