Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадзівіл, Катерина Павлівна-
dc.date.accessioned2017-11-24T17:04:26Z-
dc.date.available2017-11-24T17:04:26Z-
dc.date.issued2017-02-09-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : психологічні науки [гол. ред. О. Ф. Волобуєва]. - Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2017. - № 1(6). - 260 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7658-
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття феномену професійних очікувань майбутніх психологів та динаміки їхніх змін у навчальному процесі. Автором здійснений теоретичний аналіз наукових джерел, що розкриває сутність, структуру, функції та чинники динаміки професійних очікувань майбутніх психологів, їхні критерії дослідження. Подано опис принципів реалізації та результатів впровадження комплексної програми психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Висвітлено ключові напрямки методичних рекомендацій для викладачів щодо психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у процесі фахової підготовки у ВНЗ.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво НАДПСУ, 2017uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:159.9-051-
dc.subjectмайбутні психологи, динаміка професійних очікувань, антиципація, мотивація, привабливість професійної діяльності.uk
dc.titleДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНИХ ОЧІКУВАНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ: ОБҐРУНТУВАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
merged (pdf.io).pdf366,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.