Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683
Назва: History of the forms of popularization and introduction of advanced pedagogical experience into practice of Ukrainian schools
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: педагогічні дискусії
передовий педагогічний досвід
картотека передового педагогічного досвіду
школи передового педагогічного досвіду
впровадження досвіду
Дата публікації: 26-лис-2017
Серія/номер: №6 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто розвиток форм і способів освоєння та пропаганди передового педагогічного досвіду в Україні протягом ХХ століття. У 20-х роках минулого століття найбільш поширеною формою були дискусії на сторінках періодичних видань, організовані здебільшого учителями-практиками. Необхідність пропаганди і поширення педагогічного досвіду усвідомлювалась і керівними органами освіти, які ставили вимоги до активізації роботи з обміну передовим досвідом. У другій половині ХХ століття передовий досвід і проблеми його впровадження стають об’єктом наукового вивчення. З’явилися такі форми, як конференції, семінари з обміну досвідом та школи передового педагогічного досвіду. Найбільш результативною формою фіксації, вивчення і пропагування стало створення картотек передового педагогічного досліду, організованих при обласних та республіканському інституті удосконалення учителів.
Опис: Стаття надрукована в Чехії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk_Uman.doc91,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.