Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7686
Назва: Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст.
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: педагогічні інновації
передовий педагогічний досвід
упровадження досвіду
антиінноваційнні бар’єри
Дата публікації: 26-лис-2017
Бібліографічний опис: Кравчук О. В. Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст. / О. В. Кравчук // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск LXXVII / Том 1. – Херсон, 2017. – С. 23–28.
Серія/номер: УДК 371.001.76(477)"191";Випуск LXXVII Том І
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено ретроспективний аналіз негативних чинників, або антиінноваційних бар’єрів, що перешкоджали успішному впровадженню педагогічних інновацій у практику української школи у ХХ столітті. До них належали механічне копіювання досвіду, адміністративне нав’язування передового досвіду, швидка зміна і невиправдана кількість новацій. Відсутність кваліфікованого вивчення сутності нововведення ставала причиною нівеляції його позитивних рис, зумовлювала полярні оцінки перед початком і після застосування, що як наслідок викликало сумніви в ефективності та доцільності наступного нововведення. Ігнорування набутого досвіду може стати перешкодою для успішного впровадження інновацій на сучасному етапі.
Опис: Стаття написана в журнал який включений до міжнародної наукометричної бази Копернікус
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7686
ISSN: 2413-1865
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравчук_стаття.doc99 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.