Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Назва: | До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України |
Автори: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | Новатори педагогіка урок вчені |
Дата публікації: | 26-лис-2017 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Умань Кравчук.docx | 20,25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.