Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7692
Назва: | Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини |
Автори: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Ключові слова: | соціально-емоційний розвиток |
Дата публікації: | 15-вер-2017 |
Видавництво: | Південна фундація педагогіки |
Бібліографічний опис: | Трофаїла Н.Д. Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини/Н. Д. Трофаїла // Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи дослідження |
Короткий огляд (реферат): | У пропонованій статті зроблено спробу розкрити особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлити його значення у становленні дошкільника як особистості. Доведено, що для ефективного розвитку емоційної сфери дітей необхідно забезпечити певні психолого-педагогічні умови. Серед них: створення позитивно-емоційної атмосфери в групі дошкільного навчального закладу; наявність позитивних емоційних стимулів у навчально-виховному процесі та ін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7692 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини.pdf | 545,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.