Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-11-26T15:27:54Z-
dc.date.available2017-11-26T15:27:54Z-
dc.date.issued2017-09-15-
dc.identifier.citationТрофаїла Н.Д. Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родини/Н. Д. Трофаїла // Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи дослідженняuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7692-
dc.description.abstractУ пропонованій статті зроблено спробу розкрити особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлити його значення у становленні дошкільника як особистості. Доведено, що для ефективного розвитку емоційної сфери дітей необхідно забезпечити певні психолого-педагогічні умови. Серед них: створення позитивно-емоційної атмосфери в групі дошкільного навчального закладу; наявність позитивних емоційних стимулів у навчально-виховному процесі та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПівденна фундація педагогікиuk
dc.subjectсоціально-емоційний розвитокuk
dc.titleСоціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку у просторі сімї та родиниuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.