Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2017-11-26T15:33:55Z-
dc.date.available2017-11-26T15:33:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГагарін М. І. Потенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків / М. І. Гагарін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч.1. – С. 108–115uk
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7693-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано особливості формування міжособистісних гуманних стосунків в умовах виховної системи школи, розкрито суть поняття «міжособистісні стосунки», їх класифікація. Метою статті є розкриття потенціалу виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків. У статті акцентується увага на специфічних ознаках гуманістичної виховної системи. Доводиться важливість системного підходу у вихованні. Робиться висновок, що створення та функціонування в навчальному закладі власної виховної системи уможливлює розв’язання проблеми формування гуманних міжособистісних стосунків.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectвиховна системаuk
dc.subjectвиховна система школиuk
dc.subjectпотенціал виховної системи школиuk
dc.subjectгуманізмuk
dc.subjectгуманністьuk
dc.subjectміжособистісні гуманні стосункиuk
dc.subjectфункціонування виховної системиuk
dc.subjectпотенціал виховної системиuk
dc.titleПотенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_form_stocynkiv.pdf331,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.