Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/77
Назва: Інвестиційна привабливість рекламного ринку України на основі Інтернет-комунікацій
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: Інтернет-технології
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2013
Серія/номер: УДК;338.48.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан розвитку та структуру українського рекламного ринку. На основі даного аналізу проведено порівняння між інвестиціями в ринок реклами та комунікацій в мережі у світі та Україні. Визначено основні засоби комунікації та інформації в Україні, місце та роль Інтернет в системі комунікацій, обсяги ринку Інтернет-комунікацій в Україні. Згідно проведеного аналізу визначено фактори, які сприяли розвитку ринку Інтернет-реклами та основні перешкоди на шляху до розвитку Інтернет-реклами в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/77
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reklam_rynok4.pdf336,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.