Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704
Назва: Організаційно-управлінські чинники активізації новаторського руху (перша половина ХХ ст.).
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: історія української освіти
історія новаторства
новаторство
передовий педагогічний досвід
узагальнення передового досвіду
педагогічна діяльність
новаторський рух
урядові освітні документи
нормативно-правова база
освітні інновації
Дата публікації: 26-лис-2017
Серія/номер: УДКУДК 37 (477)(09)"19";
Короткий огляд (реферат): Передовий педагогічний досвід і різноманітні новаторські пошуки в освітній діяльності значною мірою зумовлені творчим характером педагогічної діяльності. Однак в освітній практиці стимулом до пошуків різноманітних інновацій стають і зовнішні чинники. Державні органи включно з керівними органами освіти різного рівня своїми розпорядженнями і рекомендаціями активізують новаторську діяльність. Водночас це засвідчує усвідомлення управлінськими структурами вагомість новаторської діяльності для досягнення високого рівня якості освіти. У статті здійснено ретроспективний огляд різних урядових документів, документів керівних органів освіти та матеріалів, опублікованих у центральній педагогічній пресі, у яких акцентовано на необхідності освітніх інновацій, важливості вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду у першій половині минулого століття, простежено, які заходи було передбачено для стимулювання новаторства і заохочення працівників до новаторської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7704
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравчук Умань 2017 (2) перероблена.doc96,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.