Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.date.accessioned2017-11-26T18:24:13Z-
dc.date.available2017-11-26T18:24:13Z-
dc.date.issued2017-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7709-
dc.description.abstractУ статті розглядається один з найважливіших аспектів курсу методики викладання російської мови в початкових класах – методика роботи над словом. Показана роль слова у розвитку зв’язного мовлення молодших школярів, визначені найефективніші спеціальні методичні прийоми збагачення активного словника молодшого школяра, розкрито зміст роботи над лексичним, граматичним значенням слова у кожному класі, особливості роботи над прямим і переносним значенням слова, над фразеологічними одиницями, розроблені методичні рекомендації стосовно роботи над словом при вивченні російської мови як другої, шляхи попередження інтерференції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.016:811.161.1;-
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectпряме значення словаuk
dc.subjectпереносне значення словаru
dc.titleОсобенности работы над словом на уроках русского языка в начальной школеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf172,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.