Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.date.accessioned2017-11-26T18:45:28Z-
dc.date.available2017-11-26T18:45:28Z-
dc.date.issued2017-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7712-
dc.description.abstractВ статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення на уроках літературного читання. Схарактеризовано складники підготовки майбутнього фахівця до розвитку означеного феномена в учнів. Особливу увагу приділено формуванню у студентами уміння ставити запитання до тексту відповідно до рівнів розумової діяльності (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання). Звертається увага на структуру уроку критичного мислення та пропонуються найефективніші методи і прийоми їх реалізації на кожному з етапів уроку літературного читання у початковій школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:373.3.011.3-051;-
dc.subjectпідготовка учителів, критичне мисленняuk
dc.subjectлітературне читанняuk
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIDGOTOVKA _DO_ PRY`JOMIV_ROZVY`TKU.pdf228,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.