Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2017-11-27T08:43:52Z-
dc.date.available2017-11-27T08:43:52Z-
dc.date.issued2017-11-27-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7718-
dc.description.abstractУ статті розглядаються етапи формування професійної компетенції студентів педагогічних університетів як організаторів дитячого відпочинку в умовах табірного літа. Охарактеризовано основну мету та завдання виховної роботи в дитячому оздоровчому таборі, а також ключові компетенції, якими оволодіє студент під час проходження літньої педагогічної практики.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 378.017:[379.81:371]-
dc.subjectФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ЯК ОРГАНІЗАТОРІВ ДИТЯЧОГО ВІДПОЧИНКУ В УМОВАХ ТАБІРНОГО ЛІТАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резніченкко І. Г. - фахова стаття.pdf176,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.