Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7729
Назва: | Педагогічний супровід гендерної соціалізації особистості в період дошкільного дитинства |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна |
Ключові слова: | педагогічний супровід, діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | ;УДК 37.013.42+372 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито необхідність педагогічного супроводу гендерної соціалізації дошкільників в умовах модернізації освіти. Висвітлено зміст і сутність понять: «гендерна соціалізація», «педагогічний супровід». Доведено, що на гендерну соціалізацію дошкільників впливають гендерні програми, норми, звичаї, культура відповідного суспільства. У статті акцентується увага на сучасних дослідженнях з означеної проблеми, зокрема на змісті, цілях, завданнях та критеріях педагогічного супроводу гендерної соціалізації дошкільників. З’ясовано, які форми роботи доцільно використовувати для вирішення означеної проблеми. Наголошено, педагогічний супровід гендерної соціалізації дошкільників є процесом особистісної взаємодії між дорослим і дитиною. Окреслено перспективи подальших досліджень, що полягають у розробці методики гендерної соціалізації дошкільників в умовах взаємодії з батьками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7729 |
ISSN: | Сучасне довкілля у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : збірник наукових праць Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького / Упорядники І.В. Єнгаличева, О.В. Лугіна. – Черкаси : Видавець О. Третьяков, 2017. - С.122-131 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pedahohichnyi suprovid hendernoi sotsializatsii osobystosti v period doshkilnoho dytynstva.pdf | 410,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.