Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7729
Назва: Педагогічний супровід гендерної соціалізації особистості в період дошкільного дитинства
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: педагогічний супровід, діти дошкільного віку
Дата публікації: 2017
Серія/номер: ;УДК 37.013.42+372
Короткий огляд (реферат): Розкрито необхідність педагогічного супроводу гендерної соціалізації дошкільників в умовах модернізації освіти. Висвітлено зміст і сутність понять: «гендерна соціалізація», «педагогічний супровід». Доведено, що на гендерну соціалізацію дошкільників впливають гендерні програми, норми, звичаї, культура відповідного суспільства. У статті акцентується увага на сучасних дослідженнях з означеної проблеми, зокрема на змісті, цілях, завданнях та критеріях педагогічного супроводу гендерної соціалізації дошкільників. З’ясовано, які форми роботи доцільно використовувати для вирішення означеної проблеми. Наголошено, педагогічний супровід гендерної соціалізації дошкільників є процесом особистісної взаємодії між дорослим і дитиною. Окреслено перспективи подальших досліджень, що полягають у розробці методики гендерної соціалізації дошкільників в умовах взаємодії з батьками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7729
ISSN: Сучасне довкілля у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : збірник наукових праць Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького / Упорядники І.В. Єнгаличева, О.В. Лугіна. – Черкаси : Видавець О. Третьяков, 2017. - С.122-131
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedahohichnyi suprovid hendernoi sotsializatsii osobystosti v period doshkilnoho dytynstva.pdf410,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.