Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2017-11-27T10:56:47Z-
dc.date.available2017-11-27T10:56:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationProceedings of the VIII International Academic Congress “Development of Countries in Asia, Africa and Europe: Past, Present and Future”(Republic of Korea, Seoul, 3-5 November 2015). Volume II. “Seoul National University Press”, 2016. - 430p.uk
dc.identifier.isbn978-4-587-39267-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7730-
dc.description.abstractНа початку третього тисячоліття проблеми виховання, освіти і розвитку молодого покоління набувають особливого значення, зокрема спеціальної освіти. Щоб освіта стала справді людиноперетворювальною, вона повинна бути звернена до «внутрішніх сфер» особистості. Для цього людині важливо розуміти й сприймати себе, визначати перспективи власного розвитку, бачити й використовувати власні інтелектуальні, емоційні, духовно-моральні резерви, засоби самоактивізації й самовдосконалення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherSeoul National University Pressuk
dc.subjectЕстетика, корекціно-педагогічна праця, педагог-дефектологuk
dc.titleЕстетична сутність корекційно-педагогічної праці дефектологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Естетична сутність корекційно-педагогічної праці дефектолога.pdf222,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.