Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-27T13:03:31Z-
dc.date.available2017-11-27T13:03:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи : збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції. – Баку – Ужгород – Дрогобич: Посвіт, 2017uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7739-
dc.description.abstractОскільки освітньо-професійна програма підготовки магістра, зокрема технологічної освіти, у вищій школі передбачає засвоєння теоретичного блоку та практичного, то формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів загальнотехнічних дисциплін та методики навчання технологій є процесом, систематичним й поступовим, який вимагає застосування технологій навчання, які б забезпечували результативність цього процесу. З цією метою якісну професійну підготовку магістрів технологічної освіти можна досягти лише за умови упровадження сучасних педагогічних технологій, серед яких: особистісно орієнтована, проектна, тренінгові, а також технології контекстного, позиційного та подієвого навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇuk
dc.subjectВища школаuk
dc.subjectЗагальнотехнічна підготовкаuk
dc.titleСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUChASNI_TEKhNOLOHII.pdf190,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.