Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/773
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комарницька, Зорина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-01T14:53:10Z | - |
dc.date.available | 2013-11-01T14:53:10Z | - |
dc.date.issued | 2013-04-12 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/773 | - |
dc.description.abstract | Закон України «Про вищу освіту» також однією з форм навчання у вищих навчальних закладах визнає дистанційну освіту [4]. Дистанційне навчання у системі вищої професійної освіти неможливе без використання сучасних технологій, у зв’язку з цим даний процес усе частіше пов’язується з інноватикою. Необхідність звернення уваги на педагогічні інновації підкреслюється зміною мети навчання у вищих навчальних закладах, яка залежить від швидких темпів розвитку сучасного суспільства. Тому однією з важливих інноваційних гілок в освіті є діяльність в процесі навчання не викладача, а тьютора. | uk |
dc.subject | тьютор | uk |
dc.subject | інформатизація | uk |
dc.title | АКТУАЛЬНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТЬЮТОРА В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комарницька.pdf | 143,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.