Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7798
Назва: Основные методические подходы и направления к введению знаний о религии
Автори: Лаухіна, Інна Станіславівна
Побережник, Ольга Валентинівна
Ключові слова: Блоки знань про релігію, релігієзнавчий компонент, зміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл, основні методичні підходи реалізації знань про релігії.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Осенние научные чтения : матеріали VI Міжнародної наукової конференції, 31 жовтня 2017 рік, м. Київ : ГО «ЦНП», 2017.
Бібліографічний опис: Лаухіна І.С., Побережник О.В.Основные методические подходы и направления к введению знаний о религии / І.С. Лаухіна, О.В. Побережник // Осенние научные чтения : матеріали VI Міжнародної наукової конференції, 31 жовтня 2017 рік, м. Київ : ГО «ЦНП», 2017. – С 41-48
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії, розглядається проблема поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження релігієзнавчих знань, які є найбільш оптимальними при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої школи (колежі та ліцеї) Франції, наголошено на обмеженому характері знань про релігії у французьких школах та на недостатньому теоретичному підґрунті дослідження релігійних факторів та явищ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7798
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osn_met_pod_i_napr_ved_znan_rel 2017.pdf403,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.