Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-28T13:00:59Z-
dc.date.available2017-11-28T13:00:59Z-
dc.date.issued2017-03-22-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (22 березня 2017 р.) / [гол. ред. Демченко І. І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017 р. – Вип. ІІІ. – 139 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7801-
dc.description.abstractУ статті розглядалися особливості формування комунікативної сфери у дітей із мовленнєвими порушеннямиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;74.03(063)-
dc.relation.ispartofseriesББК;(74.100.54+74.200.54)я431-
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectнаукове дослідженняuk
dc.titleОсобливості Формування комунікативної сфери у дітей з мовленнєвими порушеннямиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_inkl.pdf96,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.