Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7847
Назва: Гендерна рівність при вивченні іноземних мов у середніх та вищих закладах освіти: аналіз сучасних вітчизняних досліджень
Автори: Процько, Євгенія Сергіївна
Ключові слова: гендер
гендерна рівність
гендерна соціалізація
гендерна педагогіка
заклади середньої та вищої освіти
педагогічні заклади вищої та середньої освіти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Рівненськийкий держ. гуманітар. ун-т. – Рівне, 2017.
Бібліографічний опис: Процько Є. С. Гендерна рівність при вивченні іноземних мов у середніх та вищих закладах освіти: аналіз сучасних вітчизняних досліджень / Є. С. Процько // Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти» / МОН України, Рівненськийкий держ. гуманітар. ун-т. – Рівне, 2017. – С. 191-194.
Серія/номер: УДК 378-055.01/.3:811(07);
Короткий огляд (реферат): У статті вивчено поняття гендерної рівності під час вивчення іноземних мов, як у закладах середньої, так і вищої освіти України. Автор також описує, аналізує та дає власну оцінку сучасним дослідженням у галузі гендерної педагогіки. Оскільки остання знаходиться лише на початкових сходинках розвитку, виявлена недостатня кількість наукових ґрунтовних вивчень проблем гендерної соціалізації та гендерного виховання школярів-підлітків та студентів. Саме в цьому ми вбачаємо актуальність нашого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7847
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рівне ВАК.pdf466,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.