Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7847
Назва: | Гендерна рівність при вивченні іноземних мов у середніх та вищих закладах освіти: аналіз сучасних вітчизняних досліджень |
Автори: | Процько, Євгенія Сергіївна |
Ключові слова: | гендер гендерна рівність гендерна соціалізація гендерна педагогіка заклади середньої та вищої освіти педагогічні заклади вищої та середньої освіти |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Рівненськийкий держ. гуманітар. ун-т. – Рівне, 2017. |
Бібліографічний опис: | Процько Є. С. Гендерна рівність при вивченні іноземних мов у середніх та вищих закладах освіти: аналіз сучасних вітчизняних досліджень / Є. С. Процько // Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти» / МОН України, Рівненськийкий держ. гуманітар. ун-т. – Рівне, 2017. – С. 191-194. |
Серія/номер: | УДК 378-055.01/.3:811(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті вивчено поняття гендерної рівності під час вивчення іноземних мов, як у закладах середньої, так і вищої освіти України. Автор також описує, аналізує та дає власну оцінку сучасним дослідженням у галузі гендерної педагогіки. Оскільки остання знаходиться лише на початкових сходинках розвитку, виявлена недостатня кількість наукових ґрунтовних вивчень проблем гендерної соціалізації та гендерного виховання школярів-підлітків та студентів. Саме в цьому ми вбачаємо актуальність нашого дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7847 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рівне ВАК.pdf | 466,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.