Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7860
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарук, Яна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T20:17:02Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T20:17:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7860 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються можливості застосування соціальних мереж та ресурсів Інтернет під час вивчення англійської мови студентами-філологами. Розкрито важливість використання Інтернет-ресурсів в освітній практиці і можливості впровадження автентичного комунікативно-орієнтованого навчання, автономного незалежного навчання, змішаного навчання. Дається характеристика популярних соціальних мереж та ресурсів Інтернет, показується їхній потенціал у поліпшенні рівня володіння англійською мовою. Висвітлюються проблеми використання мережі Інтернет в освітній сфері. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[378.147.016:811.111]:004.77 | - |
dc.subject | соціальні мережі | uk |
dc.subject | інтернет-комунікація | uk |
dc.subject | мультимедіа в освіті | uk |
dc.title | Вплив соціальних мереж та Інтернет-ресурсів на вивчення англійської мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4_Bondaruk.pdf | 336,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.