Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Наталка Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T21:15:34Z-
dc.date.available2017-11-28T21:15:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7867-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано деякі актуальні питання організації та проведення педагогічної практики в системі фахової підготовки майбутніх учителів в площині формування у них професійних компетентносте; розглянуто погляди вчених на поняття професійних компетентностей та їх формування у майбутнього учителя під час педагогічної практик; виокремлено та проаналізовано функції педагогічної практики та їх роль у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів; доведено, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні професійно важливих якостей майбутнього педагога.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.14;-
dc.subjectпрофесійна підготовка, педагогічна практика, професійні компетентності, майбутній педагог.uk
dc.titleРОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудник стаття фахова Проблеми підготовки 2017.pdf358,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.