Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, Наталка Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T21:15:34Z | - |
dc.date.available | 2017-11-28T21:15:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7867 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано деякі актуальні питання організації та проведення педагогічної практики в системі фахової підготовки майбутніх учителів в площині формування у них професійних компетентносте; розглянуто погляди вчених на поняття професійних компетентностей та їх формування у майбутнього учителя під час педагогічної практик; виокремлено та проаналізовано функції педагогічної практики та їх роль у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів; доведено, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні професійно важливих якостей майбутнього педагога. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.14; | - |
dc.subject | професійна підготовка, педагогічна практика, професійні компетентності, майбутній педагог. | uk |
dc.title | РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дудник стаття фахова Проблеми підготовки 2017.pdf | 358,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.