Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7868
Назва: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
Автори: Дудник, Наталка Василівна
Ключові слова: менеджер, менеджер освіти, компетентність, професійно-етична компетентність
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК 378.24.07:174;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто погляди вчених на поняття професійно-етичної компетентності та її формування у майбутніх менеджерів освіти. Уточнено сутність базових дефініцій: «менеджер», «менеджер освіти», «компетентність», «професійно-етична компетентність». Розкрито сутність та зміст професійно-етичної компетентності менеджерів освіти, обґрунтовано її структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Доведено, що формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти потрібно розглядати як специфічний вид індивідуального розвитку, забезпечувати здатність до ціннісної орієнтації та саморегуляції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7868
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Дудник сільська школа 2017.pdf172,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.