Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7872
Назва: Дитяча афазія як нейропсихологічний феномен
Автори: Бабій, Інна Володимирівна
Щербак, Вікторія
Ключові слова: Афазія, відновлення мовлення
Корекційно-відновлювальна робота
Дата публікації: бер-2017
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (22 березня 2017 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017 р. – Вип. ІІІ. – 139 с.
Серія/номер: УДК;74.03 (063)
ББК;(74.100.54+74.200.54)я431
Короткий огляд (реферат): Впродовж багатьох років афазіологія розвивалася під впливом різних наукових течій та напрямів, що збагатило її величезним теоретичним та практичним матеріалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7872
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dytiacha afaziia yak neiropsykholohichnyi fenomen.pdf259,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.