Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorЩербак, Вікторія-
dc.date.accessioned2017-11-28T21:19:13Z-
dc.date.available2017-11-28T21:19:13Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (22 березня 2017 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017 р. – Вип. ІІІ. – 139 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7872-
dc.description.abstractВпродовж багатьох років афазіологія розвивалася під впливом різних наукових течій та напрямів, що збагатило її величезним теоретичним та практичним матеріалом.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;74.03 (063)-
dc.relation.ispartofseriesББК;(74.100.54+74.200.54)я431-
dc.subjectАфазія, відновлення мовленняuk
dc.subjectКорекційно-відновлювальна роботаuk
dc.titleДитяча афазія як нейропсихологічний феноменuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dytiacha afaziia yak neiropsykholohichnyi fenomen.pdf259,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.