Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7874
Назва: ПОРІВНЯЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: ДО МЕТОДИКИ РОЗРІЗНЕННЯ ПОРІВНЯНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Автори: Дуденко, Олена Володимирівна
Ключові слова: порівняння,
порівняльний зворот
підрядне порівняльне речення
вивчення порівняльного звороту у 8 класі
вивчення підрядних порівняльних речень у 9 класі.
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О.О.,
Бібліографічний опис: // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини [ред.. кол.: Безлюдний О.І. (гол. ред. та ін..)] – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. – Випуск 56. – С. 72–80.
Серія/номер: УДК 37.016:811.161.2;
Короткий огляд (реферат): У статті автори торкаються проблеми розрізнення порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень. Проаналізовано погляди мовознавців на цю проблему, а також шкільні підручники із рідної мови для 8 і 9 класів, де саме розглядаються ці мовні одиниці. Відзначено, що автори підручників не завжди уважно добирають цитатний ілюстративний матеріал із художньої літератури, допускають граматичні неточності, не пропонують чіткі критерії розрізнення названих одиниць, що заважає учням виробити навички їх розмежування й аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7874
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dudenko@shevchuk17.pdf577,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.