Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуденко, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-28T21:23:35Z-
dc.date.available2017-11-28T21:23:35Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.citation// Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини [ред.. кол.: Безлюдний О.І. (гол. ред. та ін..)] – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2017. – Випуск 56. – С. 72–80.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7874-
dc.description.abstractУ статті автори торкаються проблеми розрізнення порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень. Проаналізовано погляди мовознавців на цю проблему, а також шкільні підручники із рідної мови для 8 і 9 класів, де саме розглядаються ці мовні одиниці. Відзначено, що автори підручників не завжди уважно добирають цитатний ілюстративний матеріал із художньої літератури, допускають граматичні неточності, не пропонують чіткі критерії розрізнення названих одиниць, що заважає учням виробити навички їх розмежування й аналізу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О.О.,uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.016:811.161.2;-
dc.subjectпорівняння,uk
dc.subjectпорівняльний зворотuk
dc.subjectпідрядне порівняльне реченняuk
dc.subjectвивчення порівняльного звороту у 8 класіuk
dc.subjectвивчення підрядних порівняльних речень у 9 класі.uk
dc.titleПОРІВНЯЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: ДО МЕТОДИКИ РОЗРІЗНЕННЯ ПОРІВНЯНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dudenko@shevchuk17.pdf577,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.