Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Назва: Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня
Автори: Харченко, Надія Анатоліївна
Ключові слова: Синергія
Г.С.Костюк
підхід
особистість
учня
система
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК 159.922.736.3;
Харченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня / Харченко Н. А. // Вісник Національного університету оборони України. – 2017. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ,2017. – Вип. 1 (48). – 285 с. С. 218-223;
Короткий огляд (реферат): Синергетичний підхід – методологічна орієнтація в пізнавальній і практичний діяльності організації шкільної освіти, що передбачає застосування сукупності методів у дослідженні та управлінні відкритими нелінійними системами. Розгляд наукових позицій Г.Костюка крізь призму синергетичного підходу дозволяє зауважити, що вчений вважав індивідуальний розвиток особистості учня показником впливу на нього суспільного і навчального середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
харченко_стат.pdf510,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.