Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888
Назва: | Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня |
Автори: | Харченко, Надія Анатоліївна |
Ключові слова: | Синергія Г.С.Костюк підхід особистість учня система |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК 159.922.736.3; Харченко Н. А. Синергетичний підхід у дослідженні Г. С. Костюком вікових особливостей учня / Харченко Н. А. // Вісник Національного університету оборони України. – 2017. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ,2017. – Вип. 1 (48). – 285 с. С. 218-223; |
Короткий огляд (реферат): | Синергетичний підхід – методологічна орієнтація в пізнавальній і практичний діяльності організації шкільної освіти, що передбачає застосування сукупності методів у дослідженні та управлінні відкритими нелінійними системами. Розгляд наукових позицій Г.Костюка крізь призму синергетичного підходу дозволяє зауважити, що вчений вважав індивідуальний розвиток особистості учня показником впливу на нього суспільного і навчального середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7888 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
харченко_стат.pdf | 510,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.