Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-29T08:12:29Z-
dc.date.available2017-11-29T08:12:29Z-
dc.date.issued2014-02-18-
dc.identifier.citationДемченко І.І. Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика: навч.-метод. посіб. / Ірина Іванівна Демченко. - Умань: Видавець "Сочінський М.М.", 2014. - 160 с.uk
dc.identifier.issn978-966-304-147-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7895-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику обґрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого-педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСочінський М.М.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;(371.134:372.4)(075.8)-
dc.relation.ispartofseriesББК;(74.589.83:74.04(0)446)я73-
dc.relation.ispartofseriesД;31-
dc.subjectГотовність учителяuk
dc.subjectпочаткові класиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectструктура та діагностикаuk
dc.titleГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРА ТА ДІАГНОСТИКАuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.