Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7897
Назва: ВПРОВАДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ У МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: ВНЕДРЕНИЕ ЛОГИСТИЧЕСКОГО ПОДХОДА В МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
IMPLEMENTATION OF LOGISTIC APPROACH IN THE MARKETING STRATEGY OF THE ENTERPRISE
Автори: Король, Інна Володимирівна
Ключові слова: стратегія, маркетингова стратегія, логістичне управління, ощадливе виробництво, АВС-аналіз
Дата публікації: 2017
Видавництво: «Вісник Одеського національного університету. Економіка»
Бібліографічний опис: Король І. В. Впровадження логістичного підходу у маркетингову стратегію підприємства / І. В. Король // Науковий вісник Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. Серія «Економіка». Том 22 Випуск 4(57). – Одеса : ФОП Головко О.А., 2017 – С. 79-83
Короткий огляд (реферат): В статті описано концепцію логістичної стратегії ощадливого виробництва. Досліджено вплив логістичної системи на ефективність стратегії маркетингу на прикладі ПАТ «Монфарм». Побудовано кореляційно-регресійну модель залежності ефективності маркетингової стратегії досліджуваного підприємства від результатів логістичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7897
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.